Moderatori: Simo the best, Adrian
Neo-Geo ha scritto:Non vedo l'ora di provare questa avventura. la prima l'ho letteralmente adorata!
deneva ha scritto:Ma che fine ha fatto ? Non sarebbe dovuta uscire oggi ? Sul sito è sparito anche il giochillo da 5 dollari...
asterix777 ha scritto:deneva ha scritto:Ma che fine ha fatto ? Non sarebbe dovuta uscire oggi ? Sul sito è sparito anche il giochillo da 5 dollari...
Mica è sparito, anzi: clicca sulla zucca col cilindro sotto le foto e scarica il 'giochillo'. GRATIS!
(non so se abbiano cambiato idea o si tratti di un regalino di halloween, per poi essere messo in vendita. Morale: nel dubbio, prendetelo ora finchè potete! )
luise ha scritto:Grazie Asterix ,il link non è quello in prima pagina ,ecco perchè non si vede .
Il giochino si trova qui :http://www.shadowtorstudios.co.uk/store/
luise ha scritto:Ciao Asterix ,forse mi sono espressa male,il link è attivo ma in qulla pagina non c'è il download al giochino gratis ,almeno io non lo vedo .
luise ha scritto:Scusami ,ma veramente non la vedo la zucca col cilindro in quei link .
luise ha scritto:Hai ragione Asterix ,con internet explorer la zucca col cappello la vedo ,con firefox no .Perchè
Qualcuno con firefox mi dice se visualizza la zucca ? fortuna che nell'altro link la vedo ,molto strano .
asterix777 ha scritto:Ho provato con Firefox aggiornato all'ultima versione e la vedo (anche con Chrome).
Ghosts! Who is watching who?
The teaser explores an idea I've been experimenting with for years (ever since DF1 really); what if ghosts know we are watching? What if the very gadgets we use to 'hunt' ghosts provide a conduit, a portal, to their world, the ghost world?! Imagine an existence that sits alongside ours, invisible, like dark matter, but it occasionally 'seeps' into our world, creating ghost sightings and apparitions.
Do we, in turn, appear in their world, the past? Perhaps our appearance generates the very story that we are investigating? Or, we cause some sort of chronological damage? A rip in time, that leaks and distorts the here and now, a connection with all times? Basically, rather than think of ghost sightings as one-off, or occasionally recurring events, think instead that the ghosts are there the entire time, all around us. You just need the right tech, the right place, the right questions, and those connections become stronger.
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Blackenrock -
Lots of quiet activity here, in the Darkling Room.
As mid Autumn approaches, it's time to start digging out the ghost gadgets and make the trip to Saxton. The game is big, better, and more engrossing than the first. It's also allowed me to have a bit of fun with the promotional materials (trailers, screenshots).
In the next two weeks there will be a creepy teaser to watch; a haunted house, a lone night-vision camera, the ghost of child, strangely aware of us, watching.
The full Trailer; a blast from the past, as Pathe News arrive in Saxton to investigate 'Haunted Towns', interviewing no less than local ghost-hunter, Nigel Danvers! Pip pip jolly ho!
A video of the new main theme, with in-game scenes and menu characters, to illustrate the audio.
There's also likely to be a LOT of new screenshots appearing soon, as the game manifests. So, I thought I'd pluck out a few and say something about them.
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